![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej alla lägger utt bilder på pasagerarvagnar jag har målat om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Finns inte redan dessa vagnar i den färgen eller är det jag som är ute å cycklar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
De bruna finns det två olicka modeller av och det finns ochså blåa men jag vet ej om de
finns med grå ände som de här har. mvh Roberth. Senast redigerad av roberth den 2007-02-22 klockan 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Sak samma,fina repaints!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej igen lägger ut bilder på sj sovvagnar vilket jag ej vet om det finns redan.
Lägger även ut en bild på 2 A7or. De blåa vagnarna har jag ej målat själv förutom de gråa ändarna men de bruna har jag målat helt själv från en blå. mvh Roberth Senast redigerad av roberth den 2009-03-10 klockan 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Trevliga vagnar! Skulle va skoj med någon brun 80-talare, tyvörr så har jag ingen för tillfälligt så det kan ju va roligt om du släpper de sen?
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Det finns ju bruna 80-talare på http://www.banbyggarna.se/
men jag har gjort nya därför att jag gillade inte gråa bogier och gråt tak och då menar jag samma gråfärg som det är på de blåa vagnarna. Senast redigerad av roberth den 2007-02-23 klockan 23:40. |
![]() |
![]() |