![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Sådär ja, snart är det dax att ni håller koll på döskallarna oxå.. inte alltid dom kommer lysa för "nästa klart" längre...
![]() Måtten är helt uppskattade, men utgått från lampan som bör vara samma som på en huvudsignal, tycker jag... så har det blitt iallafall... ![]() Det va sista huvud-shapen det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Ser fram emot att få susa fram på linjen, med dessa underbara signaler! Kanske till och med i en Du2???
Hälsar Lasse J |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Riktigt snyggt Mats!
![]() Det är så kul att se att det händer något på en del håll i alla fall när man själv går på lågfart. ![]() Lycka till med fortsättningen. mvh .... Mats
![]() |
#109 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja jag kan bara hålla med dej ![]() Dessa signaler ser helt otroligt bra ut ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#110 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Tror jag tar en sån här vägskydds-signal, helt statisk än så länge tyvärr. Bättre att komma vidare, det är bara att byta shapen sedan vid en uppdatering. Animering så dom blinkar tänkte jag skulle med sen, men vi får nöja oss så här så länge. ![]() Edit: gick lite hastigt där... ska ju vara kors o kling-klang åsså... Senast redigerad av Mazz den 2007-02-25 klockan 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2005
|
![]()
Underbart Mazz!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Medlem
|
![]()
Ser helt suveränt ut!!
![]() ![]() /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja det duger alldeles utmärkt...Bättre det än ingenting alls ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#114 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Och det är mer är jag rädd för. Ska bara vara klockor på ena stolpen på varje sida. *Springer och gömmer mig under en godsvagn * Missförstå mig inte. Dina signaler är otroligt välgjorda och realistiska till utseendet. Senast redigerad av Johanb den 2007-03-01 klockan 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() Ja sa ju att det gick fort... vilket skulle bevisas... ![]() ![]() Tack o bock för synpunkter, ska absolut genomföras! Ett elände att bygga utan ritningar... Klockorna är iallafall en baggis, ta bort grejjer är ja bra på... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jooo, Mazz! Har du funderat på svenska semaforer? Vore riktigt najs med sånna på nån gammal rutt.
![]()
![]() |
#118 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 |
Medlem