![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo jag har ju blivit utlokaliserad till Skåne sen tre år tillbaka så man får väll vara lojal mot sin nya landsdel. ![]() Totte och AndyDaMan tack för glada tillrop! /Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo det fanns originalspåren kvar men det var på den tiden då man knappt visste vad SR och X-tracks var för något...Hade det varit idag så hade man rensat rutten från det. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#63 |
Medlem
|
![]()
Nu har bygget tagit ytterligare några rälslängder och växelspann vidare. Så långt att jag börjat bygga på slutastationen. Men innan dess tågen kommer dit skall en förortstation i tunnel passeras den syns på bild 1. Sen skulle man hitta en lämplig slutstation också, den är mistänkt lik en station i Zürich vad nu det kan bero på.
![]() /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
|
![]()
Inget ovanligt, bara en ny skärmdump. Landskapet kring stationen har förändrats ganska mycket.
/Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem
|
![]()
Hei fine bilder. Dette ser veldig bra ut.
![]()
![]() |
#66 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vilken bra ruttbygge du har gjort!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem
|
![]()
Tack för komentarerna det värmer alltid och gör att man blir motiverad att fortsätta.
Några nya bilder. Stadslandskapet växer som synes sakta men säkert fram. /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Medlem
|
![]()
Trevligt med fyra spår ut ur staden. Det börjar ju kännas lite som Sthlm
![]()
![]() |
#69 |
Medlem
|
![]()
Ytterligare några dumpar. Denna gången från pendeltågsdepån.
/Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Medlem
|
![]()
Hei fine bilder. Dette ser jo riktig bra ut.
![]()
![]() |
#71 |
Medlem
|
![]()
Du MAngnus du var verkligen lyckats med det här det är ju toppen undrar var man får Pågatåget ifrån!.
![]()
![]() |
#72 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Ice_Tobbe.
Här får du en länk till det frågar efter: http://msts.pointclark.net/e-buzz/fi.../repaints.html X11 Pågatåg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Magnus!
Hur går det med fina rutten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Lycka till med din egen rutt, är djupt imponerad av hur väl man känner igen sig utefter banan. /Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Medlem
|
![]()
Ytterligare några tiles har blivit färdigbyggda sedan senaste uppdateringen. Nu är det mest förortsmiljöer runt banan.
Över till ett helt annat ämne. Med anledningen av KRS planerade släpp den 5 oktober har det framställts farhågor om att all MSTS utvekling skulle avstanna. MBJ kommer inte att avstanna p.g.a detta utan jag kommer att fortsätta att bygga på rutten och förhoppningsvis finns det någon kvar som är intresserad av den när den är klar. Annars har jag själv en rutt som jag vill köra på ett tag. En del kanske frågar sig hur jag kan vara så säker på att jag inte kommer gå över till KRS. Svaret är enkelt. Min nuvarande dator uppfyller inte systemkraven och jag har inga planer på att skaffa en annan under det närmaste året. Dessutom behöver det utvecklas en del objekt innan jag skall se att jag har något intresse att byta simulator. Därför kommer MBJ fortsätta at utvecklas. /Magnus |
![]() |
![]() |