![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Kul att signalsättningen är på gång!
Ser bra ut /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Härligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Ser bra ut detta
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser mycket, mycket bra ut!
Bra jobbat!!!!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det ser riktigt bra ut. Hur går det annars med att sätta ut objekten? Alltså hus, träd m.m.
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Signalsättningen pågår för min del, sen är jag inte säker på om Hawk har några funderingar att göra så mycket mer i rutten egentligen. Hursomhelst när jag är klar med signalsättningen, så blir det release därefter.
det tar ju lite tid, eftersom jag inte har någon som helst tid att sätta av till tågsim under veckorna, men men... sakta framåt går det iallafall... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Kan väl tillägga att ja spenderat minst tusen timmar redan bara mä landskapet på JBJ2, så de e rätt fint redan.... En otrolig skillnad från JBJ1. ![]() Sedan kanske ja kommer mä en patch, men de blir den dan de.....
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2007-04-05 klockan 20:36. |
![]() |
![]() |