![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Tack till Speedy i Tyskland för dessa fina aktiviteter till NMJ ![]() Jag har lagt dom i en zip-fil för lätt åtkomst. http://msts.pointclark.net/msts/NMJ_...dy_28_mars.zip
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2007-03-31 klockan 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Någon som testat dessa aktiviteter ? Funkar dom.....?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag håller på installera Nerhärad-Grims aktivitet. Jag har laddat hem några vagnar. Jag fick meddelande att den behöver SJ_Kuehl_Brauerei_Carlsberg och A7B7Alpha. Var får jag tag på dessa vagnar? Tacksam för snabbt svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
A7B7Alpha finns hos de berömda BB
![]()
/Erik Götborg Senast redigerad av Erik Götborg den 2007-04-02 klockan 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Den andra vagnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för hjälpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Hej
Verkar lite småkrångligt att få de att fungera, vore kanske bra om man la upp dom tåg och vagnar som behövs i en zip-fil på servern, så att man får allt på en gång... ![]() Någon som har fått tag på alla filer som behövs, så hör av dej. ![]() edit: Vore fint som snus om någon kunde skriva nån liten bruksanvisning, hur man får in aktiviteterna i rutten, så de funkar.
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2007-04-03 klockan 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag körde Nerhärad-Grims aktivitet och den var bra. Många tåg i Nerhäradområde! När jag accar tåget upp till 100km/tim dök plötslig meddelande på tyska och tåget får köra max 90km/tim på 100km/tim-sträcka. Fortsätter man köra fort så misslyckas man och spelet avslutades. Hehe!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-04-03 klockan 11:15. |
![]() |
![]() |