![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Viktiga frågor tycker jag. Man vill gärna veta varför några blev kickade. Annars kan ju vem som helst bli kickad när som helst. Därmed har jag inte sagt att så har skett nu. Ett konstruktivt förslag: Varför inte en sida där det finns enkla regler uppstaplade, som man kan läsa när som helst. Som det är nu, finns det bara engelska regler, skrivna av domn som skapat forumet (inte e-buzz). Dessa går endast att läsa när man registrera sig... Tror att detta skulle underlätta. Då kan man peka på en specifik regel. Sen skall man självklart inte bli bannad driekt vid första regelbrottet. Varning först (kanske offentlig sådan)! Vill någon se ett ställe med konstig stämning? Gå in på IRC-kanalen #AmigaSwe. Där får ni se ett ställe där admins gör hur dom vill... Alla nya kickas om dom inte svarar rätt på de konstiga frågorna. Jonas M. Bobjörk ![]() - Jag tycker inte om sprit! - Ja, vem fan tycker inte om sprit? http://www.bobjork.nu/download/msts/ Edited by - Bobjörk on 30 June 2002 15:53:41 |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag har en liten fråga angående p-tåg inom MSTS! | DJ Clinton | Virtuella Tågbolag | 4 | 2004-05-03 17:00 |
Nytt SVENSKT Forum för 3ds max och Gmax-anv. | LokKalle | 3D-design - Trainz | 0 | 2003-06-24 23:00 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 20:21 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |