![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Hoppas ingen behöver uppsöka akuten, bara för att jag och Mazz släppt en ny version av JBJ2. Detta var verkligen inte meningen. ![]() Jag kan nog bara säja, att ni som inte får igång "NÅTT", likagott lägger ner de, för de finns ju många andra trevliga rutter att köra på, typ, NMJ mm. Men gör man rätt från början som Byggare Bob skriver, så "borde" man få igång rutten, smärtfritt. Om man väl får allt att funka, så är det en kanonrutt, inga problem med "error send". Trist att de skulle bli så här komplicerat för vissa av er..... ![]() Lycka till, eller lägga ner rutten helt, bara ett gott råd. Sen allt va signaler beträffar, så kan jag inte uttala mej om detta, då de helt å hållet är Mazz som står för dessa. Jag tycker Mazz har gjort ett jättearbete med alla nya signaler, så ta de lite lugnt mä gnället, de kanske finns några små missar, men dom kommer att fixas, ja lovar. Utan Mazz signaler vore rutten inte värd ett mycke....! Kom sedan ihåg, att vi har byggt den här versionen av JBJ2 på våran fritid, så några "KRAV" på perfektion, kan ingen begära. Ha de gott ![]()