![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
hej, jag har ominstalerat mitt trs 06 o nu hittar jag inte Sp1 , kan non hjälpa mig ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Du kan ju pröva att installera Sp1?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vilken version av TRS 2006 har du?
Om det är den internationella eller den nordiska (build 2761) bör du läsa här först. http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=80 Sp1 hittar du här http://www.auran.com/TRS2006/public...._service_packs PS Det är VIKTIGT att du INTE startar TRS 2006 innan du installerar SP1
Kenny Senast redigerad av Rc1166 den 2007-05-10 klockan 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]() Citat:
För att ??
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Citat:
Uppdateringen skall endast göras på en fräsch och ej startad/använd installation av Trs06, och har man ingen sådan så får man börja om från början med en nyinstallation.
![]() ![]() ![]() /Harry Senast redigerad av Kiefer den 2007-05-12 klockan 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Det har inte jag märkt av..
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Citat:
Aurans åsikt är dock: " You will need to install Service Pack 1 on a fresh installation of TRS2006. A fresh installation means you have reinstalled TRS2006 and not launched it. You will need to backup any custom content including maps you have made or modified before uninstalling TRS2006." Själv skulle jag inte chansa, har läst åtskilligt om installationer som till synes verkar vara ok, men som när allt kommer till kritan uppvisar diverse både små och stora problem. När nu sp1 finns tillgängligt finns det knappast någon anledning att inte installera det direkt, ovanstående var ju mest ett problem just när sp1 släpptes och alla som ville uppdatera tvingades att börja om från början med sina redan igångkörda installationer.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Drar upp denna tråd igen, försökte att hitta SP1 idag, men jag hittade bara US versionen, och Auran's TRS2006-sida är ju totalt nerbuggad. Någon som vet var jag kan hitta SP1 i dagsläget?
![]() |
#9 |
Tidigare v10
|
![]()
testa att kolla denna länk, jag fågade nämligen samma fråga häromdagen i aurans forum
![]() http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=20511 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Ska man inte ha UK versionen då? Har Build 2761.
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2007-12-31 klockan 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Laddade ner och testade, men det resulterade i detta, någon som vet var felet är?
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2007-12-31 klockan 21:21. |
![]() |
![]() |