|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2007-05-17, 10:42 | #1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Video
Hej alla tågdiggare
Var inne på danska tågsidan å där hittade jag en video om hur man bygger en rutt. Min fråga är nu finns det någe liknande fast med svensk tal som ni förstår så är min danska inte så bra (inget ont om det danska språket). M.V.H Coffiehans alias H-E Hedström |
|
2007-05-17, 11:08 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Håller på att ta ner den (går superseeegt) för att kolla, men som jag fattar det, så handlar det om det grundläggande arbetet innan man börjar bygga. Inte hur man sen bygger rutten alltså!
Vad jag vet, så finns ingen videoguide på svenska!? Men Banbyggarnas guider är bra (om man följer dom noga!): http://www.banbyggarna.se/guider/guider.htm OBS! Börja med Skapa mark guiden!
2007-05-17, 11:20 | #3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Video
Jag tackar för svaret Pierre.
Men det kanske finns någon som vill offra sig att göra en video hur man bygger en rutt från grunden. Det skulle verkligen vi (åtminstånde jag)som kanske inte kan så mycket som ni som bygger så fina rutter. M.V.H Coffiehans alias H-E Hedström |