![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nu provade jag att stänga ner en massa program med Programhanteraren som kan avsluta aktiviteter, och tror ni inte att det gick felfritt då, utan ljudproblem iallafall fast dessförinnan hade jag laddat ner en nyare ljudcodec. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Sen körde jag Fruängen-Stadion felfritt, men vid Tekniska högskolan kom det inget utrop, vid Danderyds sjukhus kom det "Ding Ding Dong Nästa" sen kom ett felmeddelande om att den inte kunde spela upp Danderyds sjukhus, ska det vara stor bokstav på första bokstaven i ordet Sjuhus kanske, kan det vara orsaken till detta? Mörby centrum ropades ut felfritt.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
f*n.
kollade på danderyds sjukhus fil namn. .... danderyds sjukus .... sjuk"h"us... ljud fil namn har en typo. med tekniskahögskolan har jag gjort en typo igen. I config.txt filen av ab unit måste man ta bort det "o" bokstav i "hogskolan" (men bara det första. det andra som har tekniskahogskolan.wav är rätt). Tack för det, dem är fixat på min änd, ska ladda up en v1.0 till om några dagar, ska vänta lite för att ser om ni hittar mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vad trevligt. Mvh Johnny Nilsson
PS Jag ska köra tills ögona blöder för att se om jag kan hitta fler buggar. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ska det inte vid T-centralen vara så här: "Nästa T-centralen, byte till övriga tunnelbanelinjer samt till pendeltåg" och när dörrarna öppnats samma som vid Slussen "Tåget går till:"?
Förresten meddelandet "Tänk på avståndet mellan vagn och plattform när du stiger av" kom endast vid Västertorp, men, inte vid Slussen som det gör i verkligheten Mvh Johnny Nilsson Senast redigerad av Jonmpa den 2007-05-26 klockan 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Tack Johnny, det är klart att jag har inte testat alla av dem, bara dem mellan fruängen och ropsten (naturligtvis hehe).
Om slussen och t-centralen som säger inte allt som det skulle, det är normalt, dem är helt nytt och jag har inte gjort alla så du får glömma det där delen, det var bara en "test" och när ska tbana v2 släppa ska jag också göra en v1.1 med alla rätta utropar. Senast redigerad av SVoyager den 2007-05-26 klockan 23:41. |
![]() |
![]() |