![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Jag har inga problem alls med utropen. De kommer innan jag rullar in på stationen.
Och "Tåget går till"-utropen kommer när de ska, någon sekund efter dörröppning, endast vid Slussen.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Dags att väcka upp denna tråden igen, men hur går det med rutten egentligen? Byggs det eller byggs det inte alls?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Ni som bygger rutten... Ni är ju riktiga scriptmänniskor...
Skulle ni inte kunna göra detaljerade och hög kvaletés spår och tunnlar med mera?
Senast redigerad av Affe den 2007-10-06 klockan 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
har pratat med compudoca och han sa att han fortfarande arbetar på layouten men han hade lite problem med sin dator. Däreför att allt tog mer tid än han trodde. Också var det sommar så han var inte alltid framför sin dator förstås men nu att väder blir kallt och regnigt ska han ha mer tid på layouten!
Har ingenting specifiskt på layouten. Jag vet att han har "lost" några veckors arbete i sin dator crash men han sa att han hade nästan gjort alla stationer (utan att vara mycket detaljerat men det vicktiga var att stationer var på rätt plats osv... men allt denna var "lost", tyvärr). Men han bygger dem om nu och kanske ska vi ha några screenshots på framtiden. Men nu är vi på andra växeln så ni kan förväntar mer information än dem sista månader! Cheers SV |
![]() |
![]() |