![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Efter en varm och solig sommar ![]() Allvarligt talat så kraschade min externa hd och de som jag köpt den hos försökte med alla medel att plocka fram det som fanns på denna hd. Men tji fick dom, eller rättare sagt jag, för de klarade inte av det. Där på denna hd hade jag samlat det mesta som rörde MSTS däribland alla backuper på KMJ. Så idag finns det inget kvar av dessa backuper utan jag får börja från noll igen. Men nu har barnen börjat skolan, sommaren är på väg mot sitt slut och tanten tittar på såpor på tv så nu har man själv lite tid över...Ok, man skall jobba, lägga golv, dona i trädgården och odla sitt stora fritidsintresse, MFF, ochså men det blir ju allt dystrare på kvällar så då får man passa på när det finns tid över. Ja det var väl vad jag hade att säga om detta för nu...Jag kommer att återkomma med mer info om detta bygge i en annan forumdel när det blir aktuellt... Ha det bra MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Jag har en lite nyare version av KMJ, där bl.a Pierre har lagt in en del animerade gubbar mm. Den versionen kanske vore bättre att börja om på. Där är även alla stolpar utbytta till Tjalles nya. Hör av dej
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Vad kul att du kommer igen och börja bygga. Då vaknar MSTS-landskapdesign igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Roligt att du sätter igång igen!
Ja, använd gärna versionen jag la in gubbar i. Det blev riktigt bra!!!!
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej
Jo det är sant att jag fått den senaste versionen. ![]() Kommer att börja fixa med detta inom en kort tid. Jag har tyvärr inte haft någon tid att sitta vid datorn den senaste tiden ![]() ![]() MVH Kenneth