![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Det bästa tycker jag fortfarande är att bilda ett helt nytt fora för tågfotografering. Senaste året har ju verkligen visat att det är en gren som har många intresserade. Då kan man forma dess strukturer så det verkligen passar för den huvudinriktningen. Nu kommer ju även önskemål om förbättringar inom just den grenen likaså, vilket jag tolkar som ett tecken att det verkligen finns en vilja att utveckla just denna gren. Skulle det vara förknippat med kostnader, så har vi rest medel förr i det här forumet, för att nå ett mål som vi ville till... Därmed menar jag inte att jag på något sätt inte tycker om tågfotandet, men kan kanske tycka att det tagit över lite mycket här... ![]() |
|
![]() |
![]() |