![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det verkar så. Sverige först i världen!
![]() 30 av er kommer bli lyckliga imorgon och resterande hoppas jag dagen därpå. Före den officiella releasen iaf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Spelet kom från England(Boråstrakterna i folkmun) och åkte till sydligare delar av Sverige(Växjö), bara någon timmes resa från världens mittpunkt där KRS just nu rullar på för fullt! ![]() Skämt åsido, om det nu kan kallas skämt ens. Det känns kul att forumet är först av alla med spelet, en bragd minst sagt! Tack till Fredrik samt Mazz som handhar distribuering och allt vad det innebär! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
|
![]()
Riktigt snyggt spel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Snyggt allihopa!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hallå GBSF!
Var snäll och läs forumets regler § 3.9
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-11-19 klockan 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej GBSF!
Bra, men det är för hög höjd. Tyvärr. Max 60 pixel. Så här skall det vara, om du vill.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-11-19 klockan 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Klockan var 23.15 kall snöig vinter i Öxnered. Da-lok med bruna vagnar kommer!
Jag hängde upp belysningen idag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Snyggt!
![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() Det var längesedan jag visade nått från min rutt.
Arbetet har legat på is under våren och sommaren då jag varit upptagen av viktigare saker än min rutt. Men den senaste veckan har jag arbetat lite på rutten och är nu redo att visa några nya bilder. ![]() ![]() Ett X2000 tåg kör om ett accelererande pendeltåg. ![]() Ett InterCity tåg passerar en än så länge namnlös pendeltågsstation. ![]() ![]() Ett godståg passerar en förort till Järnsätratorp på sin färd ut ur staden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Ser riktigt snyggt ut, keep up the good work
![]()
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Ser mycket bra ut
![]() ![]() ![]()
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det ser verkligen bra ut! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2015
|
![]()
hej!
Är det någon här som har några coola svenska tåg/rutter. Jag håller just nu på att göra jönköping-malmö. rälsen är 1% klar. men som jag sa, har någon något coolt svenskt till railworks train simulator 2015? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har du bläddrat downloadsidan? http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=54
och http://www.klemund.de/RailSimulator/...ads-title.html
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-07-23 klockan 18:56. |
![]() |
![]() |