![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag fick den idag! Ack, vad tungt programmet är. Inom tätebyggd område var FPS på 14. Blev lite hackigt. Vyn utanför loket är bra, men inte i hytten. Ser lite konstigt med spåren, lurar mig att det är skarpa kurvor fast det är långa kurvor. Landskapet är jätte fin och husen också. Fina stationer. Tack Fredrik för du tog hand om att dela ut Railsimulator till oss forummvänner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Tur att vi har MSTS sålänge, tills dom värsta buggarna är fixade. Va har du för dator..? Dålig frames.!!! va väl de sista man hade räknat med ![]() Just nu känns de helt rätt att avvakta med inköp. Men de vore kul att se lite mer bilder från spelet i "Screenshots från KRS!", där skrivs ju bara mest text nu....
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Dålig frames beror hur man sätter inställningarna och självklart vilken dator man har.
Att 4 hjul snurrar åt fel håll är iaf bugg jag lätt kan leva med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Suck, jag sitter på hotell i Kiruna, 120 mil hemifrån och troligen har det kommit hem ett spel till mig också. Jag får vänta tills på lördag innan jag kan prova den.
![]()
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
...jag älskar dig Fredrik - ja inte på det sättet alltså utan som jag älskar Karin - ja alltså inte på det sättet - men du förstår vad jag menar!
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Har åxå fått leverans, nu tutar vi och kör.
// Tack Fredrik än en gång.
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Grafik: Radeon x 300/ x 550 Series
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-10-10 klockan 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
mitt spel har också kommit nu.
tack för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack! Jag kollade sidan. Bra!
Jag har kommit ännu längre in om egenskaper. DAC-typ: Internal DAC (400MHz) Minnesstorlek: 512MB Kortsträng: Radeon X300/ X550 Series |
![]() |
![]() |