![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hejsan!
Jag fick ett ryck och installerade mitt TRS2004 på min nya burk just. Men jag hittar inte sidan hos Auran där man kan ladda ner Service Packs till TRS2004..? De har väl inte tagit bort dem...? Behöver dem för att få en viss C20 att fungera med TRS2004.... ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack, men jag får bara "Webbsidan kan inte visas" när jag försöker gå på länken till SP2.... Sen måste jag fråga....det var så länge sedan jag höll på med TRS....behöver man inte tanka ner SP1 innan man tankar ner SP2...? Och vart tog SP3 vägen..? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack, men så enkelt skulle det inte vara!
Kan inte starta TrS 2004.... Får bara "Fatal Error" Hardware Acess Violation Call Stack Unabel to gather full diagnostics" Jag kör med Windows Vista på en splitter ny dator...varför detta fel..? Fungerar inte TRS2004 med Vista...? (Det funkar ej heller när jag kör det med kompatibilitet Win XP Service Pack2) ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
http://forums.uktrainsim.com/viewtop...b0818ddd92edc1
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tack vare allas våran Fredrik har jag, efter att ha tagit bort introvideon, fått sprutt på TRS....men när jag nu tänkte ladda ner SP2 så får jag problem;
Jag har BUILD 686 och när jag då ska klicka på länken på Aurans TRS2004 sida så får jag bara "Sidan kan inte visas"....Någon som vet nått annat ställe att tanka ner denna SP....?
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Den från auran(Build 686) vägrar fungera för mig....får bara "Sidan kan inte visas"....
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om jag hittar rätt i mina gamla anteckningar är build 686 Trainz Railway simulator Dvs den engelska versionen som distribuerades av Just trainz.
Det fanns en 686 to 2370 på Just trainz hemsida men den verkar inte finnas kvar. Det finns en kommentar att den TRS 2004 dom har kvar i lager är uppdaterad till build 2370. Om du inte hittar en lösning före dess så skriv ett meddelande på www.auran.com/helpdesk så hoppas jag Alan hinner titta på det under måndagen och kan ge dig ett svar på måndag morgon
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Jag fick igång mitt trs efter att ha laddat ner sp2/4 och har nu version 2365, rutterna funkar bra förutom att det känns som att det små rycker lite när man kör.
|
![]() |
![]() |