Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > Landskapsdesign - DTG - Train Simulator

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-10-15, 17:11   #6
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Standard Msts-trainz-kuju

Var det inte Kuju som på MicroSofts begäran fick uppdraget att utveckla MSTS?
Sedan kom Auran Trainz som en uppstickare som visade sig fungera relativt bra (fungerande "route-builder" = Surveyor", till skillnad från MSTS).

Vad får oss att tro att Kuju skulle lyckas denna gång, i stort sett samma grafikmotor som MSTS. Förvisso en god utvecklingsplattform med 3D Canvas, och enligt förhandsvisningarna bra grafik och "route-builder", men hur länge dröjer det innan någon kan utveckla något till Kujus simulator?

Jag fortsätter konservativt och enträget med TSR 2004 (enligt mig den enda väl fungerande plattformen för tågsimulation).

Tack för ordet och må lycka och framgång följa Kuju i deras strävan att skapa den "ultimata" tågsimulatorn!
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:51.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009