![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#166 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Kristian den 2007-10-18 klockan 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
rojje var rätt! Tranebergsbron är det.
compudoc redan har den så han kan använder den på layouten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Medlem
|
![]()
har en lite fråga om tranebergsbron.
jag har sökt för information om den "before i built it" och trodde att jag vetat alla "dimentions" med hjälp av wikipedia men när jag hittade denna bild http://www.tjow.dk/images/i038.jpg var jag lite förvirrad. Jag trodde att bron hade en stort "deck" men i denna bild låter som det finns 3 små "decks". kan ni hjälpa lite med det. Hur många "decks" har bron, hur bred är dem/den. Hur många vägar finns det (how many traffic lanes on it?). osv. Tack SV Senast redigerad av SVoyager den 2007-10-19 klockan 05:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Medlem
|
![]()
jag vet bara tt den har 3 deck...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej David, Tranebergsbron har två filer i varje riktning, dessutom finns gång och cykelbana i varje riktning. Den tredje (norra) "bron" har tunnelbanespåren.
De satellitbilder som finns på hitta.se och eniro.se är några år gamla och visar hur det såg ut då man byggde om den södra bron (den för biltrafik österut). När jag får tid ska jag se om jag kan ta några bilder. Ed: det finns några bilder i denna tråd http://www.ss.se/forum/viewtopic.php...er=asc&start=0
Kenny Senast redigerad av Rc1166 den 2007-10-19 klockan 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
[quote=Rojje]Ska inte du jobba snart?
![]() Tranebergsbron och Skanstullsbron (inte Johanneshovsbron Anton ![]() [quote] Man inte alltid vara bäst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Medlem
|
![]()
Tack Kenny!! Det ska hjälpa mig och Compudoc för att veta exakt hur bron är
Jag har kollat eniro och kan lätt ser allt om det inte finns nån stort skillnad finns det ingen behövs att ta mer bilder. (at your discretion, thanks alot for the help)! -- Jag har istället delat bron för att det finns bara en små deck och en små bro man behöver bara att skapa 3 bro i närheten av varandra för att göra den riktigt bron. Compudoc har gjort det och här är hur den ser ut: www.svoyager.com/files/bridge3.jpg SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Hejsan!
Jag skulle vilja veta var man hittar missing assets till Stockholm t-ban v.1! Försökt med Download helper, alltså missing kuids men det funkar inte, står att den inte hittar nåt på Dls?!? Hoopas nån vet hur man löser detta... Mvh Adde |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
hur öppnar man hyttdörren på C20? på bilden såg jag en att det stod saker på datorn. var det linjeboken och hur får man fram den. min data är helt svart där
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Medlem
|
![]()
På väggen där micken sitter där nedanför dörr stängningsknapparna sitter öppnings och stängningsknappen för hyttdörren, dom är svarta, just nedanför där micken sitter när hyttdörren är stängd alltså. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
nu förstod jag det med hyttdörren men inte det med datorn
|
![]() |