![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om man bara vill se om det är möjligt så kan 5 min i photoshop ge detta (rätt dåliga resultat) hur BR294 skulle se ut i SJ-orange
Är det förresten bara jag som gör något med RS eller vad an denna tystnad? ![]() Untitled-1.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag rullar runt på rutterna ibland och kollar runt. Har nämligen fått ett nytt grafikkort i dagarna så nu har man en fps på ung 40 utanför hytten och ca 25-30 inne i hytten ![]() ![]() Sen tror jag att de flesta väntar på verktygen som komma skall..."Utan verktyg är man ganska handfallen om man skall bygga något" För egen del har jag lite och pyssla med i Football Manager ca en vecka framåt. Sen blir det åka av igen, både MSTS och KRS ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej Fredrik!
Nej då, jag håller i alla fall på med diverse experiment. Försöker få grepp om editorn så att jag kan börja bygga egna banor. ![]() Väntar med spänning på att devtools ska släppas. På tal om ommålningar. Kan du komma åt att måla om alla saker i RS? Du har i så fall inte lust att försöka få till en lite svenskare spårtextur? Det tillsammans med lite fler marktexturer skulle inte sitta helt fel just nu. ![]() mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2007-10-27 klockan 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hvorfor gjøre noe i KRS før de kommer med DevTools.
Jeg vil fortsette med MSTS da jeg mener dette er en bedre simulator tross sinne buggs.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jeg er helt enig med deg
![]() Holder meg til msts fortsatt jeg også ![]() Mvh lukas Norge |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
Jag kör med KRS. Inget ruttbygge ännu.
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag provade att bygga lite, men väntar på verktygen nu och ser vad som man kan göra med dom!? Skulle vilja ha en patch också! Kör dock ibland...