![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
DK2000F finns inte längre kvar att ladda hem. Nyare version är DK2000G är är driftsäkrare. Den kräver NewRoad och X-Tracks. Efterson rutten är dansk, så kan du ladda hem NewRoad och X-Tracks från danska sidan för de är enkla att installera. Börja med installera NewRoad och sen X-Tracks enligt dansk forum. http://team.routebuilders.dk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
NewRoads, Xtracks och Tsection.dat, hur ska man installera dessa filer?? ska dessa installeras före eller efter addonens?? och var ska filerna installeras?? jag antar att de ska installeras i samma mapp som själva spelet. eller?? och likaså addonens. bäst att fråga så att jag inte gör något fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Om du tar mitt förslag så installeras de automatiskt. De är inbakade i installationsprogram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
1. Installera Newroads och Xtracks först. har för mig att man i detta fallet ska installera newroads först och sedan Xtracks. läste det på en dansk hemsida 2. installera addon spelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |