![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare ssg
|
![]()
En polisanmälan vid händelse av bedrägeri lär inte resultera i så mycket mer än en polisanmälan tyvärr och pengarna lär du aldrig få tillbaka...
Jag köper mycket på tradera men inte för några större summor och jag använder mig av omdömessystemet. Är det väldigt många positiva omdömen kan man känna sig hyffsat säker och alla köp har för min del hittills gått bra.
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tradera både köper och säljer jag. Där kollar man ju omdömen, det gör man inte på Blocket tyvärr. Tycker faktiskt Blocket borde ta lite efter Tradera, de kan ju lägga till omdömen och att man måste ha användarkonton.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hallå Schulz!
Ska inte råda om att göra si eller så, utan bara intresserad/nyfiken på hur det har gått. Hänt nått? Fått datorn?
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Men vågar inte jubla förrän jag fått den och den funkar som den ska.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fint att den är på väg!
Verkar som det inte var en lurendrejare ändå, trots det var så mycket strul och väntan...