![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Visst ja, glömde luftslangarna
![]() ska fixas... mer lösa delar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det jag imponerad av är hur snabbt du får ihop det hela och att det direkt ser så bra ut! Helt enastående vad det går undan när du modellerar. Du måste hållt på en HEL del tidigare. Vad använder du för sätt? Boxmodellering enbart?
Jag tror vi lätt kan göra en önskelista om du vill ha att göra! *flinar* ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Är precis som Fredrik nyfiken på vilka metoder du använder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag har hållit på lite grann på fritiden i lite drygt 2 år nu, jag använder mest poly-modelering ( här: en länk där de flesta tekniker förklaras http://www.trinisica.com/sub_learn_t...w=polymodeling )
Referensbilder sätter man helst upp på 3 plan i 3d rymden (viewport backround går nästan aldrig att få bra) och kör med hög upplösning i viewporten. Bifogar exempel (bild 1) Bild 2 är bara jag som lekt lite grann och fåtte en low-quality sneak-peak på hur Iore'en kan tänkas se ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Snyggt!!!
![]() ![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2007-11-12 klockan 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Grymt snyggt! Jag är verkligen imponerad!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nu återstår det jobbigaste att unwrappa och texturera denna monströsa skapelse... (som jag sa tidigare, bilden är bara "materialiserad" mycket jobb kvar *suck*)
På frågan om trs04/06: Personligen har jag 2006 så jag antar att det blir till det den blir, sen huruvida trs2006 grejor går att använda i 2004 har jag ingen aning om, eftersom jag bara varit engagerad i trainz i lite drygt 3 veckor. |
![]() |
![]() |