![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Grymt snyggt! Jag är verkligen imponerad!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nu återstår det jobbigaste att unwrappa och texturera denna monströsa skapelse... (som jag sa tidigare, bilden är bara "materialiserad" mycket jobb kvar *suck*)
På frågan om trs04/06: Personligen har jag 2006 så jag antar att det blir till det den blir, sen huruvida trs2006 grejor går att använda i 2004 har jag ingen aning om, eftersom jag bara varit engagerad i trainz i lite drygt 3 veckor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
då bör det ju bara funka i trs 04, det r ju skit för mig så jag måste vänta åtminstone ett halv år före jag har råd med en ny dator då min pappa hade sönder min ( min egna dator som jag sparat o arbetat hårt för i över ett år
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Naturligtvis.
Kan rapportera att jag är ungefär halvvägs genom unwrappingen, då detta är tråkigt brister motivationen ibland och man arbetar då inte heltid längre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Okej då, status rapport, nu när det gått 47 timmar sen förra gången.
Har unwrappat klart och börjat måla i photoshop, dessvärre är jag ungefär sju resor värre på photoshop och den här texturen håller på att driva undertecknad till vansinne. Jag har blivit tvungen att helt enkelt börja om från början fler gånger än vad jag kan räkna till och jag får det aldrig äns i närheten av bra. ![]() Visar en render på hur jag ligger till just nu, förvisso är trainz-communityn inte bortskämd med bra modeller/texturer men det ser, ursäkta uttrycket, rent ut sagt för jävligt ut. ![]() Funderar på att börja om...igen. Snart känns det som att jag kan gå så lågt och fråga om tillstånd att göra fototexturer, hur förnedrande det än känns. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
![]() |
#8 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Det kanske är jobbigt att få fototexturen på 100% rak vinkel...
I en vanlig målad så är det bara att måla några linjer och de är raka.