![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag nu fått tåget öppnar dörrana med jag ha två problem
1. hur få man folk kliv av på tåget ???? 2. vad se man ankomst ocg vgångs tiden från station ?? kan nån svara på detta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Avgångstiden visas inte - det finns ingen funktion för detta (än så länge). Dessutom visas IRL ingen avgångtid medan ett tåg är på väg in till eller står på en station. Då visas på IDTS-skyltarna bara linjenummer, destination och tåglängd. Det är innan tåget kommer till stationen som tiden visas i form av kvarvarande tid tills tåget kommer. Vad gäller att göra egna ändringar av modellen så är det fritt fram för dig att göra det - men bara för eget bruk! Hur man ändrar olika saker får du räkna ut själv, det hjälper vi dig inte med. Och slutar något att fungerar om/när du gjort egna ändringar så får du ingen hjälp av oss. //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2007-11-17 klockan 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
är kupébelysningen samma knapp som som är hytt belysning
jag TRS 2006 skriv svar |
![]() |