![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Men snälla, rara!
Fattar du inte vad som står i mitt inlägg?? EDIT: http://www.e-buzz.net/forum/showpost...postcount=1119 //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2007-11-17 klockan 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
JA ag festå vad du skriv men jag se inge knapp gjord en bild med en pil visar hur jag menar jag festå inte vad det för fel påmitt hytt när jag inte se kupébelysningen knappen skriv svar sen se jag bara halva panel för hytt belysnings knapp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Jag och flera andra har svarat dig och förklarat hur du ska göra!! Om du inte fattar nu kommer du aldrig att fatta!! //Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Perra53 gör precis som jag skriver:
Du ser detta ![]() Tryck knappen Å eller ´ (en gång) så du flyttar dig till vänster då skall du se detta ![]() Och zoomar du in så ser du detta (med scrollhjulet på musen om du har ett sådant) ![]() Knappen "Tåg" tänder belysningen inne i tåget (knappen till höger alltså) Men det fungerar inte om du inte har startat upp tåget först. Hoppas du lyckas nu!!! Hälsar Bengt
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se Senast redigerad av Bengt74 den 2007-11-17 klockan 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
jag se bara knappen för hytt belysningen och inte för kupe belysnings kanppen se jag ej och en fråga krävs det någon servicepacket för det ska funger eller ...
jag använde rmig av trainz dvd spelar det någon roll vilken version av trainx 2006 men ha ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Men snälla nånn!
A: Om du ser hyttbelysningsbrytaren men inte kupébelysningsbrytaren tror jag inte att problemet ligger hos tåget eller hos ditt TRS.... B: Det finns sällan någon anledningar att INTE uppdatera till senaste servicepack, gäller även resten av din dator. Uppdatering av drivrutiner m.m. klarar du dig inte utan om du inte vill gå tillbaka till en P2 med 16 mb ram, typ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
jag 1 gb i ram minne och grafik kort
|
![]() |
![]() |