![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tåg 1333 Karlfors-Munksäter avg. 15.05...
![]() |
#2 |
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Fin Regina Pierre. Kan du inte lägga upp den för Downloads. Skulle sitta fint med den i en av mina nyplanerade aktivitet. Angående Aktiviteter så måste jag bara fråga: Varför Registrerar ej tidtabellen som man öppnar med F10 när man har stannat vid en station som står med där. Alltså det dyker ej upp nå i Verklighet. Är det nåt fel? har andra råkat ut för det problemet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Va häftigt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]() ![]() Ser kanon ut ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar!
Ska prova att måla den helt svart i frontgen med svarta dörrar och se hur dert ser ut!? Kanske blir för mycket svart då?
![]() |
#6 |
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Fixa lite på Transitio 3260 idag. Och såg att det var fel Littera på den!!! Det är X53. Det skall vara en X52. Men det är ju inte så stor skillnad. Det enda som det bara är en strömavtagare på X53 och 2 på X52.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jag tycker att en svart regina skulle se bra ut. Det verkar som att nästan alla järnvägsfordon jag sett passar i svart
![]() http://i50.photobucket.com/albums/f3...artregina2.jpg
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
hej
Den e redan supersnygg.....KMJ..hehehe, görkul, ja känner mej hedrad, de ska du veta. ![]() Nu när Knebert kommer mä en ny version av KMJ, så blir ju denna version än mer aktuell och relevant... ![]() ![]()
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Pierre.
Mycket snyggt. Till micke321 och Joel,innerligt tack för ert förtjusande tåg. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Målade om SJ Regina till Connex Regina, kommentera gärna ommålningen.
Senast redigerad av rapid94 den 2007-11-19 klockan 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar allihopa!
Jag provade att göra bara fronten svart och det blev inget bra. Provade sen och måla hela svart och det tycker jag heller inte blev bra. Tycker den första blev bäst, så den kör jag på. Ska bara göra olika destinationer nu. Tänkte ha Karlfors, Munksäter, Dejerud och Kvarndalen. Man får dock ändra (ace-)fil själv, fast lägger dom i en dest. mapp i Regina mappen. Tänkte göra en genväg från skrivbordet, så man kommer direkt till mappen. Hawk: En snygg rutt ska ha ett snyggt tåg! Tänkte också på att Knebert håller på med uppdateringen av KMJ... rapid94: Ser bra ut! Ser ut som loggan sitter lite lågt bara eller så ser det bara så ut!?????
![]() |
#12 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |