![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Gjorde fel från början när det gäller skogar, jag gjorde en liten skog, sedan höll jag in "Ctrl" knappen och markerade alla träd, kopierade dem och gjorde en gigantisk skog. (Det blev jobbigt att ta bort den!)
Sedan så fick jag reda på att man kan byta ut "forest.dat" i route katalogen och lägga dit t.ex. JBJs "forest.dat", då går det att göra gigantiska skogar utan att w-filerna blir så stora. (Tack HP!) |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur foga samman två objekt? (Gmax) | MatsH | 3D-design - Trainz | 5 | 2005-04-13 18:49 |
Objekt ut i de fria... :-) | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-06-15 00:01 |
Ruttbygge (objekt) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 14:40 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |