![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Jag står kvar vid att du släpper 2 versioner så att man får användning för hjärnan lite.
Det brukar inte vara så svårt att hitta fordon om man bara lägger ner lite tid.
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Sitter och bantar ner aktiviteten nu.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det vore jättekul med lite nytt till KMJ, Jag har också samlat på mej en hel del vagnar. Den som saknar något fordon kan väl fråga här i forumet.
Hälsningar Olle M |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Hej Dson!
Vad hände med aktiviteten du skulle släppa?
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Får be om ursäkt, kom upp mycket att göra. Någon resa hit och dit, aktiviteten föll i glömska och sen var det helt plötsligt jul och nyår...
Men nu är jag äntligen hemma!=) Ska se vad jag kan göra under dagen ![]() Ber djupt om ursäkt för att det inte blev som jag täkt mig. ![]()