![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
okej, skönt att slippa dom när din iore kommer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
nu har det hänt mycket på sista tiden. Hela banan är omgjord till en vinterbana. Förut hade jag ju inte byggt Boden C verklig men nu byggde jag om banan och byggde ett nytt stationsområde som faktiskt liknar det riktiga. Jag var ju uppe i norrland under jul så ny har jag en heeel del bilder från haparanda, kalix, luleå, boden och hela vägen till stockholm. Ni får såklart ändå bidra med massor av bilder från boden. Jag håller på med att bygga SSAB-hamnen som malmtågen numera kör till. Lägger upp lite bilder snart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Här är en bild på Iore
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Som ni nog vet så kommer X2000 Börja köra Kiruna-luleå sommarn 2008. Så nu tog jag en paus med att ändra allt till vinterbana. Här kommer bilder från X2-turen Boden-Luleå.
Bild 1. Bild på Bodens Stationshus, spår, busstation och parkering- 2. X2000 väntar på att få köra iväg. 3. Nu får den det! 4. ca en kilometer ifrån Boden. 5. En frusen åker. 6. Vägkorsning. 7. Villaområde (samma bild som Iore bilden lite längre upp) 8. Den här gången blir det inget stop vid Sunderbyns Sjukhus. Jag fortsättert med bilder från X2-turen nedan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Bild 9. En smygtitt på luleås bangård
10. Framme i Luleå 11. En fågel? Ett flygplan? Nej det är... 12. ...Iore ***SLUT*** |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
vad tycker ni? Skriv vad som är bra och vad som är dåligt. Om ni vill förstås
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jag tycker det ser bra ut, men kör inte från göna texturer till snö pang boom, kör nåron base bord med lite höst texturer på
![]() |
![]() |
![]() |