![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Lite allmänt även för de som inte är beta-testare.
Ett väldigt stort genombrott, jag har lyckats komma över ett problem som hindrat projektets framskridande rejält... Äntligen fungerar mina pantografer! Vilket innebär att jag ligger långt framför min tidsplanering! Nu behövs bara att mina ädla beta-testare kan hosta upp tillräckligt många problem som jag kan rätta till, så att jag inte behöver vara overksam. Innan jul borde jag nog ha färdigställt henne för release. Senast redigerad av sealpower den 2007-12-02 klockan 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Skitsnygg!!
![]()
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket fint arbete! Tycker du fått till modellen väldigt bra och fort har det gått!
![]() Kanonjobb! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
jag tycker tåget är ganska perfekt utanpå. Det vore kul med en riktig hytt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag skulle nog kunna göra en hytt... men att få den att funka blir värre... hmn, jag har ändrat mig, release nån gång i februari om vi har otur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
ifall du är sugen på att bygga en hytt så har jag några bilder från en riktig iore.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har hittat några själv, men har du fler, så visst nog kan jag göra en hytt... Den behöver ju kanske inte nödvändigtvis ha så många funktioner... gas och broms borde räcka...
Edit: Okej, några fler funktioner kanske man kan kosta på sig. Ja, jag tar gärna emot bilder på interiören. På så vis får trådens titel sin ursprungliga innebörd tillbaka ![]() Senast redigerad av sealpower den 2007-12-02 klockan 21:55. |
![]() |
![]() |