![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Själv gillar jag bilder där man ser vad det föreställer och motivet är det viktiga, inte vilken inställning m.m. kameran hade när bilden togs. Men alla får förståss gilla det dom gillar inom fotografering! Tycker dock att det som faller inom Mats H´s kategori 2, inte riktigt passar på detta forum. Det passar sig bättre på ett fotoforum. I början visades bilder för att hjälpa till vid 3d-bygge och/eller ommålningar, men nu är det nästan bara manipulerade, konstnärliga bilder och dom är till ingen hjälp alls. Dom är ju bara till för att bedömma varann, vad man kan åstadkomma med sin kamera och egna fotokunskaper. Jag tycker (skriver: jag tycker) att detta förstör detta forum och att många glada amatörer med enklare kameror, inte vill/vågar lägga upp bilder här längre...tråkig utveckling...
![]() |