![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej
Ja som rubriken säger...Vad fick ni i julklapp? Själv fick jag en styck Alladdin-låda och ett jukort där det stod att det var insatt 1000 :- på Cancerfondens konto... ![]() ![]() Ha en bra fortsättning på julen.... MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Väntar på Min Nikon L11 som jag beställde i Torsdag. Kommer väll nu i veckan. Spåra frakten på postens hemsida och såg att den var i Jönköping. Dom kör väl produkten på Godståg till Gävle och resten i lastbil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Trevligt med julkortet från Cancerfonden...
![]() Blev pengar samt trisslotter för min del, vann 175kr på 8st lotter(varför ska alla köpa sådana lotter???) så det gick inte runt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Jag fick en Pentax K10D som jag längtat otroligt mycket efter, lite kläder, ett par samlartallrikar med spårvägsmotiv, pengar och en uppsättning elgitarrsträngar. Jag är jättenöjd!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Från föräldrarna: En extern hårddisk på 500 GB, en bok med fräckisar (
![]() Från Tågia: En stor chokladask. Från Roslagståg: En väderstation, fickalmanacka och Roslagsbanekalendern 2008. Självklart så är jag mer än nöjd. ![]() Senast redigerad av Kristian den 2007-12-25 klockan 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Fick en TomTom One version3 med skandinavien kartor av mig själv
![]()
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja då får jag väll säga det med då
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Från företaget:
Två biobiljetter, en termos och beskedet att 25 000 kronor skänks till ett barnhem i Litauen (vi är ca 50 pers på företaget). Det var helt klart den bästa julklappen! Från en kund: En ask med toblerone (inte fel det heller ![]() Från familj och vänner: En skjorta En randig tröja (de har väl tröttnat på mina enfärgade t-shirts ![]() Ett par kalingar. ![]() En servis med mattallrikar och muggar för vardagsbruk (Mormor och morfar vill visst att jag ska flytta hemifrån, vilket iofs även jag vill, så fort jag vet hur framtiden blir). En osthyvel från samma. En ficklampa som laddas med en inbyggd generator. Smidigt att ha med i bilen. Sista boken i Stieg Larssons milleniumserie - "Luftslottet som sprängdes". Ska bli spännande att läsa! Grymt bra serie. ![]() Presentkort på 200:- på Kjell & Co. Alltid användbart. En biobiljett. En prenumeration á 5 nummer på tidningen Foto. Gött! Tror jag fick med allt där. ![]() Trevlig fortsättning och gott nytt år! ![]()
![]() |
#9 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Jag fick:
Pengar, lite choklad och: En stekpanna med tillhörande stekpanna samt COOP's "Vår Kokbok" ![]()
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Jag fick inte så mycket julklappar. Mest ekonomiskt bidrag, från framförallt morfar, så jag kunde köpa min nya efterlängtade dator. I övrigt någar DVD-skivor med serien "Rena rama Rolf" med bl a Lasse Brandeby & Robert Gustavsson och några godispåsar från farmor. Som man brukar få av henne. Mina egna julklappsinköp har blivit försenade pga arbetet med nya datorn så dom köpes lite senare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Från Veolia Transport: Träningsbag,vattenflaska,handduk.
Från familj och vänner: Ipod,filmer och andra bra att ha saker. Helt ok.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
lite varierande saker, det jag håller främst är dock (till stor del egenfinansierad)ett exemplar av Sonys senaste spelkonsol, som jag för övrigt skriver detta inlägg på. Nu återstår bara att komma på vad jag ska använda den till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Jag fick ett gymkort så jag kan börja träna upp kroppen lite mer
![]() ![]()
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Fick
Lyle & Scott T-shirt Lyle & Scott piké Kalsonger Godis Pengar Presentkort hos Statoil Deoderanter, parfymer Lampa Blir lite mer om några dagar .... |
![]() |
![]() |