![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Hoppas att alla har haft en bra jul och nyår! Det har jag! ![]() Bygget av Museispårvägen Malmköping går långsamt framåt. Detta eftersom jag dels söker ett nytt arbete (har nyss blivit uppsagd från mitt gamla pga. omorganisationer), dels för att jag är hobbyfilmklippare med ett (ganska stort) antal klipprojekt. Men jag hoppas att jag har rutten helt klar för release innan sommaren (om vi nu får en sådan i år, vill säga ![]() Sedan undrar jag vem som har gjort den banvallen som jag använder i rutten. Jag vet att Totte har samma vall i sin Trollhätterutt och jag har även sett den lite varstans i olika byggen. Men vem har gjort den? När jag hämtade banvallsobjekten fanns ingen readme med och inget namn. Kan det ha varit en "falsk" kopia jag fick tag på? Ha det bra, allihopa hälsar