![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Traindriver94: Blandar du inte ihop U-Bahn till Trainz med U-Bahn till MSTS nu? I och med att du skrev att du längtar efter spelet tolkar jag det som att du väntar på MSTS-verisionen, eftersom Trainz-verisionen är gratis och går att ladda ned.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Här är kontroller... Gäller inte dom i spelet? http://www.tml-edition.de/tml-studio...udio-flash.htm
![]() |
![]() |
#18 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Neeej, nu såg jag att det var i trainz-forumet Pinsamt
![]() Men Så då kan man inte öppna och stänga dörrar på EN sida? :/
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Traindriver: I flera trådar har du frågat om U-Bahn till MSTS. Håll dig till ett ämne! Kan det vara så svårt?
![]()
![]() |
#21 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Men om någon av er har lust att förklara lite hur spelet är i Byggare Bobs tråd så är det ok med mig ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2008-02-22 klockan 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Well well, gjort är gjort!
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Finns Berlin U-bahn i orginalspelet på TRS2006? Eller måste jag ladda ner det nånstans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Här står allt som kan vara värt att veta, http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=9872