![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#15 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Hawk. Nu har jag testat din nya version och visst är det lite snabbare. Nu körde jag emellertid med dom andra sky texturerna
då det inte fanns plats för tillfället på din ftp så jag kunde testa med orginal sky texturerna. Så jag skall ladda ner dom senare och testa om hastigheten blir ännu bättre. Jag fick väl ungefär 5 fps extra och kör på en P3 908 Mzh med överklockat Gf3 ti 200 kort och 256 Mb ram. Hursom helst är det svårt och se vad som är bortaget. Verkar lika snyggt som förra versionen! Mvh Marcus |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 21:04 |
Blackpool tramway route - Svensk version | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 50 | 2003-03-05 22:53 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
BMJ route, min nya route | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 25 | 2002-10-29 09:08 |
The Chinese real route CJ highspeed is finished. | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 27 | 2002-10-17 08:19 |