![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Det var skillnad det, kan köra fullt i regn utan nämnvärda ryck installationen gick kalas.
1.Jag har frågat tidigare hur mycket arbete ni lagt ner på KMJ rutten men inte fått svar. Eftersom jag inte kan inte kan skapa något på egen hand i MSTS utan endast köra och växla och sätta samman tågset har jag inga begrepp hur mycket tid ert skapande tar. Sätter ni ut varje träd och placerar ut varje fordon på vägarna? 2. Vidare undrar jag om man kan se rutten i fågelperspektiv på högre höjd. Har lite svårt att få grepp om avstånden och sträckning. 3. Hur kan jag veta hur upp och nerförsluten kommer efter banan, antar att men behöver ta sats eller bromsa i god tid när man kör tunga tåg. mvh Holger |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 21:04 |
Blackpool tramway route - Svensk version | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 50 | 2003-03-05 22:53 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
BMJ route, min nya route | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 25 | 2002-10-29 09:08 |
The Chinese real route CJ highspeed is finished. | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 27 | 2002-10-17 08:19 |