|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-08-09, 22:43 | #1 |
Medlem
|
Norrländska hässjor och lite försvarsmaterial
Har gjort några hässjor till min 60-tals rutt och tänkte dela med mig av dem.
I paketet finns 2 kompletta hässjor, en fylld och en tom, som bara är att placera ut. I paketet finns även delar till att sätta ihop sin egen hässja som kan bli så lång som fantasin tillåter eller behovet kräver. Studera de kompletta hässjorna för att se hur de ska monteras. KAn också passa på att lägga upp mina gamla försvarsmaktsprylar, dock bara produktvarianterna den här gången. Bara ställa in industrierna och lasta svenskt stål på banan alltså. I paketet ingår: Terrängbil 11, Terrängbil 13, Bandvagn 206 och Stridsfordon 9040.
2008-08-10, 09:48 | #2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Man tackar och bugar för detta.
Alltid kul med nytt svenskt matrial.
2008-08-10, 18:29 | #3 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
Tackar så mycket!
2008-08-14, 10:26 | #4 |
Medlem
|
Mumma! Det där ska bli riktigt härligt att leka med! Tackar!
2008-08-17, 10:56 | #5 |
Medlem
|
Tillbaka efter en veckas frånvaro och kan meddela att materialet nu även finns på DLS.