![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Faxa om det strular till sig med bifogningen av chipsen. ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag är helt sjukt förbannat trött på min jä*la dator som har äckligt pissvirus sen har jag privata problem också, så livet e bara skit just nu
![]() ![]()
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Nu kan jag gnälla...
Tabbade till mig i "Norrköpingsfjärren" nyss... -.- Vadå onödig förbigång...?
![]() |
#20 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Den omkörningen verkar lite väl onödig Daniel...
![]() ![]() Sen kan någon tjomme rivit snöret på spår 6-8 också ![]() ![]() ![]()
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Jag åkte till Nynäshamn igår eftermiddag. Det gick jättebra... ned...
När tåget hade vänt från Nynäshamn och gled gled in vid den nya hållplatsen Gröndalsviken gick tågeländet sönder! Vi fick stå där i tjugo minuter och kom ingenstans; visst något tekniskt problem, vet dock ej vad. Ersättningsbuss av turisttyp gällde istället. Hade sett fram emot att höra X60-ians tyfon (har aldrig hört den förr) mellan Nynäs gård och Ösmo, men så blev det inte. "Men du åkte ju ned också, hörde du den inte då?" Nej, jag satt förmodligen för långt bak i tåget... Jaja, det går nya tåg, om uttrycket tillåts! ![]()
![]() |
#22 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Angående tyfonen: Den låter skoj i och med att ventilen stängs långsamt, så ljudet tonar bort. Och så ska man gnälla lite: Fan att det ska vara så krångligt att fixa en e-legitimation! Jag har hunsats fram och tillbaka bland olika personer som ska "hjälpa till" i en halvtimme. Äntligen fick jag reda på att jag har fått fel typ av kod... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hörde jag något om moderatorer + betalning? Skicka ett PM till mig, Fredrik, Joel eller annan lämplig person och ange den timpeng du kan tänka dig att ge, så ska vi nog lösa det hela med kontonr osv...
![]() ![]() ![]() Nåja, jag vet inte om jag har nåt att klaga över, möjligen att det ska vara sån brist på lägenheter till vettigt pris i Jönköping, annars är livet helt ok. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tidigare ssg
|
![]()
Har fått halsfluss. Typiskt alltså. Känns som om man sväljer taggtråd hela tiden....
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Min prenumeration på krångel och fordonsskador har ännu inte gått ut. Nedriven kontaktledning i Byvalla ledde till att jag fick spendera kvalitétstid i Horndal. Efter ett tag så ångrade sig fjärren, och jag skulle helt plötsligt bli omledd via Borlänge. Detta var mitt första förslag när jag ringde, men det passade inte då.
En timme senare var det tydligen möjligt, vilket gjorde att jag fick framföra mitt livs första vut för transport. Från Avesta blev det dock tåg hem. Ankom Gävle -154 underbara väl spenderade minuter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Mitt godis är också slut, vill ha mer men är för lat för att köpa. Sen är det väl fan att shape viewer har slutat funka utan någon som helst anledning. Ominstallation hjälper inte, "runtime error '11': division by 0 nånting.
Och inte att förglömma, när ska man få sej ett ligg????
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2008-08-21 klockan 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Trodde för en gångs skull att jag lyckats få DK2000 att funka, men nej. Såklart inte
![]() Nån som vet vad problemet kan va, btw?