Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-08-20, 02:17   #1
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Post På G igen

Hej

Nu har jag lagt in MSTS igen på datorn. Jag har lyckats övertala mej själv att få tillbaka intresset igen för Tåg-Sim. Sen är det ju så ochså att sommaren börjar gå mot sitt slut och då måste man ha något att göra under de mörka timmarna som analkas...
Sen så är jag sugen på att komma igång med KRS ochså, det är väl det som hägrar lite längre fram.
Men än så länge är det MSTS som ligger i datorn....Testar lite just nu med att meka lite med den rutten som jag i princip mekat med sedan jag började med detta, nämligen NDK som jag tycker är en rolig rutt att bygga på. Mekar med denna för att jag skall få tillbaka känslan för byggeriet. Så småningom kommer jag att meka med KMJ ochså, har inte speciellt mycket kvar på den egentligen men den skall ju funka till 100% annars är det inte värt det jobbet man lagt ner.
Kommer att hålla på med detta när jag har tid och lust till det. Har en del andra projekt ochså som jag deltar i som egentligen har Prio 1 men jag vill inte bara sitta på en stol så då blev det MSTS istället för något pang-pang spel...

MVH Kenneth
Gammal 2008-08-20, 11:15   #2
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Reg.datum: Aug 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knebert
Hej

Nu har jag lagt in MSTS igen på datorn. Jag har lyckats övertala mej själv att få tillbaka intresset igen för Tåg-Sim. Sen är det ju så ochså att sommaren börjar gå mot sitt slut och då måste man ha något att göra under de mörka timmarna som analkas...
Sen så är jag sugen på att komma igång med KRS ochså, det är väl det som hägrar lite längre fram.
Men än så länge är det MSTS som ligger i datorn....Testar lite just nu med att meka lite med den rutten som jag i princip mekat med sedan jag började med detta, nämligen NDK som jag tycker är en rolig rutt att bygga på. Mekar med denna för att jag skall få tillbaka känslan för byggeriet. Så småningom kommer jag att meka med KMJ ochså, har inte speciellt mycket kvar på den egentligen men den skall ju funka till 100% annars är det inte värt det jobbet man lagt ner.
Kommer att hålla på med detta när jag har tid och lust till det. Har en del andra projekt ochså som jag deltar i som egentligen har Prio 1 men jag vill inte bara sitta på en stol så då blev det MSTS istället för något pang-pang spel...

MVH Kenneth
Vad roligt Det behövs verkligen fler svenska rutter till msts. Så får vi se hur mycket som blir klart av det du bygger
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-08-20, 13:39   #3
Totte
Hedersmedlem

Reg.datum: Mar 2002
Standard

Härligt att du intresserar igen på MSTS! Lycka till!
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-08-21, 00:16   #4
Hawk
Veteran

Reg.datum: Aug 2001
Smile Toppen

Hej

Du har mitt fulla stöd beträffande din uppgradering av KMJ, skall bli väldigt roligt att se vad som hänt i rutten

Själv har jag bara MSTS på datorn och så lär det nog bli ett bra tag
Jag håller båda -arna.

Hawk besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2008-08-21, 02:45   #5
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Instämmer med resten...

Kul att du fått upp intresset igen. Hoppas det går bra med både NDK och KMJ!
Gammal 2008-08-21, 03:54   #6
knebert
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Citat:
Ursprungligen postat av Hawk
Hej

Du har mitt fulla stöd beträffande din uppgradering av KMJ, skall bli väldigt roligt att se vad som hänt i rutten

Själv har jag bara MSTS på datorn och så lär det nog bli ett bra tag
Jag håller båda -arna.
Hej

Ja det har väl inte hänt så mycket på rutten mer än att 90% av signalerna är klara vad jag vet idag. Har faktiskt inte öppnat KMJ sedan i våras men det kommer inte att dröja så värst länge till....
Har faktiskt haft rutten på test men har icke hört ett jota från det...

Men det kanske kan finnas någon som har lust att testa den bara för att se vad som saknas...

MVH Kenneth

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:46.