![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Ja ja jag vet inte vad ni här tror men Tågpersonal från Linx AB Lånars ut till Atrak och andra tåg bolag.
Linx här använder MSTS För att ge dem nya förarna en linten humm om hur X2000 fungerar med pådrag o bromsar. Jag har fått frågan om jag inte vet någon tillvärkar rutter till MSTS och då gigk min första tanke hit. Men finns det ingen som vill det här så får jag nog vända mig till någon annan. HAdde varigt kul om ni ville bygga den för ni gör otroligt fina o bra rutter annas. Jag skall se vad jag kan få fram för grejer till bygget, vad är det ni vill ha? Jag hoppas att ni kan ge mig info om vad ni skulle behöva. MVH Mikael |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Elos, någon som vet om den finns. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-07-30 21:09 |
finns någon väl säo kunnig person för att... | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2004-05-12 23:38 |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Finns det någon Graf för danmark? | Dson | Off-topic | 4 | 2003-04-25 09:42 |
Finns det någon fin rutt där man kan köra länge? | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-02-24 11:09 |