![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Tufftuff!
Med Din förmåga i 3D-konstruktion borde Du lätt platsa i STW. Hur går det med S5? Den såg riktigt läcker ut. Vi behöver svenska lok och vagnar - kan man försörja sig på att konstruera det? Du borde nog göra det, vad jag kan se av Dina förhansvisningar. Mina önskemål är väldigt speciella: Säröbanans rullande materiel!!! Själv har jag "musen" mitt i handen, och har lyckats åstadkomma en T-semafor som ständigt visar stopp vid Kullaviks station (som är bebyggd med engelsk och österikisk bebyggelse och befars med tyska lok och vagnar, och ibland med Säröbanans motorvagn Y5). DU BEHÖVS TUFFTUFF!!!!!! LAn |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Se upp för nytt säkerhetshål i InternetExplorer! | Fredrik | Off-topic | 46 | 2004-07-05 00:53 |
Ny fråga igen - ännu ett par felmeddelande | alexfaldt | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-08-26 21:53 |
Nytt gult hus, igen :-) | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-08-02 08:48 |
nytt VA | Putte | Virtuella Tågbolag | 3 | 2003-04-20 18:08 |
Hej igen | DV12 | Off-topic | 3 | 2002-12-16 18:37 |