![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Även jag har köpt WoS (download från Aerosoft) och är riktigt nöjd. Kör med "high" versionen och funkar helt perfekt. Jag har en Core2Quad processorn på 2,4 GHz men grafikkortet är bara Nvidia 8600GT.
De små problemmen som kom upp är att jag tvingas ange aktiveringskoden varenda gång jag startar simulatorn. Sedan fick jag själv ändra kontroller (tangenter) för olika funktioner, det kan bero på att jag kör med svensk Windows Vista och t.ex. piltangenter heter lite olika på olika språk. Till slut undrar jag om det går att se hastigheten på tåget någon annanstans än i F5-monitorn? Det är tänkt att man ska köra utan den, men då vet man inte hor fort man kör. Men ljud, grafik och själva känslan får betyg 9/10 (bara för att lämna lite utrymme för betyget "10/10" ifall det kommer några patchar eller liknande ![]() |
![]() |
![]() |