![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
I gengäld kan du få en kopia min testbana baserad på Toronto Subway. //Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Den kräver Berlin U-bahn U7 f.ö. Senast redigerad av Kristian den 2008-09-26 klockan 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Medlem
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
|
![]()
kan man köra så att man får ett långt t -bane tåg jag kan inte det kan bara köra A M B nån som vet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Du måste ju sätta ihop vagnarna i surveyor. Sedan kan du spara dem i olika consists, tex C20x1, C20x2 och så vidare.
![]() |
#66 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag har för mig att skripten är ändrade så att det inte går att göra sammansättningar ty A/M/M/B. Och detta är alltså avsett att vara en realistisk modell så varför köra något annat? //Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sätter du ihop fler M så funkar det inte att köra.. Jag har själv testat det.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Veteran
|
![]()
En fråga till, bara: Är A och B-enheterna likadana i verkligheten? I Svoyagers model finns det ju bara A och M-enhet.
![]() |
#69 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag och en kompis testade det också (som du har på bilderna) och då ville inte tåget starta... xD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Medlem
|
![]() Citat:
I verkligheten är A- och B-enheterna inte helt lika, de ser olika ut "under golvet" och säkringsskåpet plus en del annan utrustning finns bara i A-enheten. EDIT: Under A-enheten finns t.ex. hållare för övergångskoppel Dellner/Westinghouse. (C20 har Dellnerkoppel, Cx Westinghouse). De 75 första vagnarna levererades med övergångskoppel. Man öppnar en del av "kjolen" på vänster sida för att kunna dra fram kopplet (som är ganska stort, klumpigt och tungt). Till kopplet hör också en luftslang så att man vid behov kan koppla ihop huvudbromsledningen på C20 och Cx. EDIT2: C20 och Cx kan inte multipelköras. //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2008-09-30 klockan 03:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Veteran
|
![]()
Nu har jag en fråga till. När AI-förare kör C20 lämnar de dörrarna öppna. Löser man detta genom att inte låta AI:n starta vid en station?
![]() |
#73 | |
Medlem
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Veteran
|
![]()
Jag kör TRS 2006.
![]() |
#75 |
Medlem
|
![]()
Kommer med en fråga som jag kanske ställt förut men vad ska man söka på DLS när man ska ladda ner allt som saknades typ 200 objekt??
|
![]() |
![]() |