![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag har testat men fattar inte.
Kan du skicka en bild som förklarar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag får inte in C20 i spelet. Måste man ladda ner något från DLS? Jag har inte registrerat mitt TRS 06 ännu. Är lite osäker på hur man installerar tåg och rutter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det ska inte behövas något från DL. Om du laddar ner V 1.4(det fullständiga paketet) från www.svoyager.com så får du alla filer som behövs. Om du kör Vista så måste du köra TRS som administratör för att det ska funka.
![]()
![]() |
#6 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() EDIT: Jag prövade men inget nytt resultat. A-B delen går inte att placera på spåret. Den finns med i "Railyard" men tåget syns inte. Det finns bara i listan, men mittendelen går att placera på spåret och finns med som bild i "Railyard" Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-02-07 klockan 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Att du inte kan registrera dig låter konstigt. Kan det vara så att du "köpt" en piratkopia? I så fall är det sannolikt att det kommer att fortsätta att strula för dig samt att hjälpen här i forumet kommer att upphöra.