![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej!
Har precis köpt och installerat Trainz complete collection, rena fyndet för under 100 spänn ![]() Jag installerade 2006 och de 4 Routes-paketen, 2004 behöver man väl inte lägga in? Dock förbaskat irriterande att den frågar om koden på skivan medan man installerar, vilket gör att man tvingas ta ut skivan mitt i installationen... ![]() Men det var inte det jag skulle prata om nu. Kan man välja vad man vill köra på vilken bana som helst? Har bara kört simtåg med MSTS innan, men tänkte prova detta nu när det var så billigt Finns det svenska banor? Jag har läst lite här om svenska tåg, och har även laddat ner det. Men hur får man in det, måste man klicka på varje fil för sig? cdp-fil nånting? Finns det något allt i ett? Jag testade att köra lite och hamnade i en orange/vit spårvagn på nån liten bana men den hade ingen cabview ? knappen för det funkade inte i alla fall... Nåja, får väl sitta mer med det och försöka få kläm på det... Förresten vad är det för skillnad på Surveyor och driver? MVH trainznooben... |
![]() |
![]() |