![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
STW-member
|
![]() Citat:
Så skrev jag 11.53 idag och det är lösningen på problemet. Nej, jag är inte irriterad, jag är logisk. Om man inte har kunskap kan man inte ställa diagnos.
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jo, nu hände nåt konstigt! Bara för att jag har klagat på Trainz här så började det funka perfekt utan att jag behövde göra något alls! Jag ber om ursäkt för att jag har skrivit felaktigt om Trainz/Vista, men alla gör väl mistag ibland. Nu ska jag fira att Trainz funkar igen!
![]()
![]() |
#20 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har liknade trassel med min TRS så jag fortsätter på denna tråd.
Trs tar låååång tid på sig att stänga av, har ni samma problem, så jag har därför stängt ner Trainz via aktivitetshanteraren. Kan det vara detta som gör att Trainz blir ovilligt att starta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
I Vista ska Trainz köras som administratör. Gå in i foldern där launcher.exe ligger högerklicka, välj egenskaper --> kompabilitetsläge, under privilegienivå välj: "Kör som administratör" så kommer det ske i fortsättningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Och vilken jävla attityd Janne då ..
Ställ dig en fråga då detta forum är för proffsen som har alla ..hrrm som du sa diagnoser och prognoser. I dom flestas värld är ett forum till för medlemmar som ställer frågor.och vill ha svar, hur dumma dom än e i experternas värld då..men då har jag nog missförstått vad ett forum är för tydligen ska man inte posta här då om man inte kan ställa diagnos och ha ett logiskt svar på det. Men har du det så varför posta alls ..kan ju vara så dumt att andra mindre vetande behöver ett svar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Senast redigerad av ekankal den 2008-11-20 klockan 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Till viss del håller jag med ..men vad är en grundad gissning då ?? Jag är ny på detta ..men detta fel har inte en clue vad felet är ??, gör en search på ett fel detta forum och min gissning är ...nothing. Men jag har ju läst att såvida man inte är insatt i problemet så törs jag inte göra en post om mitt problem ?? Kanske vad detta forum behöver är en pinned section med Q and A´s på dom mest förekommande problemen i TRS 2004, 06 och kommande då ?? Det som retar mig är att en så kallad expert uttalar sig så och dessutom kallar sig admin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Senast redigerad av ekankal den 2008-11-20 klockan 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag faller tillbaka lite på min grundfråga ..ett forum är till för..alla som vet allt eller har begränsad kunskap då ?? Ni som vet ingeting har inget är att göra för era frågor är för dumma att ställas i detta forum ?? Med andra ord ni har ingen kunskap eller egna lösningar på era problem so go fuck your selfs och bekymra inte dom så kallde experterna här !!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Veteran
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
Nu tror jag ni har halkat av rälsen eller så är det jag som sladdade av perrongen alldeles, det var väl inte frågorna som ställdes som är problemet utan dom som svara på dom ställda frågorna utan att veta vad dom pratar om och då ger alldeles galna svar som inte löser frågeställarnas problem över huvudtaget.
Rätta mig gärna om jag har fel!! Hälsar Bengt
![]() |
#30 | |
Veteran
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |