![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
Andra bandet, Mastodon, var en stor besvikelse, bland det tristaste jag hört. Tredje bandet, Amon Amarth, levde upp till mina förväntningar, ett mycket bra liveband! Trivium sket jag i att se, har sett dem tidigare när de var förband till Iron Maiden och det var absolut inte den typ av musik jag föredrar, på tok för kommersiellt ljud. Till slut kom Slayer upp på scen, mycket riktigt blev det ett ordentligt ös, moshpit's till varje låt! Först körde de lite blandade låtar, både relativt nya och gamla klassiker, när de sedan körde igång "Angel of death" fortsatte de på samma album (Reign in blood) och körde igenom hela. För att sammanfatta: en underbar kväll, helt klart värt de 400 kr som biljetten kostade! ![]() |
|
![]() |
![]() |