![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
1. Har bara ett Rc-lok inlagt nu och det är det som följer med Trollhättan rutten. Jag har inga problem att köra det varken som vanligt eller med simple controls ikryssat. Du vet väl att du måste lägga i forward, innan du ger gas? 2. Har inte testat X2000 än, men msts bin är inte ett perfekt program. Vissa tåg kan få vissa problem eller att vissa saker inte funkar... 3. Detta fattar jag inte alls????? Låga frames när du bygger!? Ja, jag har då aldrig vart med om det och varför skulle det bara hända på din rutt och ingen annan? Skumt! Jag har version 1.7.1022 av msts bin och som jag sa, så kan vissa tåg få vissa problem. Men jag tycker ändå msts bin ger så mycket (auto nattvy i hytten, byte av förarhytt, möjlighet att öppna/stänga dörrar separat m.m.), så jag inte vill vara utan det. Vista kan vara en orsak till en del problem, vad jag fattat så har Vista och msts aldrig gillat varann...
![]() |