![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Strålkastare/framlykta/framlampa = samma skit för mig. ![]() Pierre: Ja, det är ett enkelt åtgärdsprogram. Min BMW gick igenom omgående med en läckande fjäder bak, men den hamnade under BAV. Värre då för min tjejs V40. Jag råkade knäcka hennes avtagbara dragkrok och inget kunde göras. Det gick inte att svetsa och bilprovningen godkände inte att en passande 7a gick att få på som hjälpmedel för att kunna få av dragkroken. Tur väl hittades en annan på skroten i Helsingborg för en tusing, så det blev den som fick ersätta. Dessutom ett positionsljus bak som var ur funktion, med ett snabbt byte var det åtgärdat!
Senast redigerad av Schulz den 2008-12-20 klockan 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Mina positiva saker idag är att jag bland annat fyller år, och att jag har fått en kameraväska till min 40D, så nu blir det lättare att ta sig ut och fota!
![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Vit jul!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Det enda som kan tröstas med här nere i södra Småland är ett litet snöfall på julafton. Sensation, om man jämför med de senaste årens aftonar.
![]() |