![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
ja, fast nu vet jag inte vad det är för ett schizofrent lok du bygger men det var lite häftigt med den tendern bakom i alla fall
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Lycka till med den rangeringen, ta gärna en bild...
![]() Nä, en A-tender gör sig nog bäst bakom ett A, B eller R-lok, rent estetiskt. Några E-lok har faktiskt haft denna tender, bl.a E 1039. varför och hur länge vet jag dock ej. Man får väl läsa på sin E-loks-historia så småningom... ![]() Andra udda E-lok är t.ex 935 och 1195, som har (hade?) en stor dom istället för de typiska två. Nåväl. ![]() Senast redigerad av Mazz den 2008-12-28 klockan 02:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jadu Mats. Jag begriper inte hur du bär dig åt, men snyggt blir det i alla fall.
![]() Litt E är absolut mitt favoritånglok, men nog ser det bättre ut med en treaxlig tender efter. ![]() Jag önskar dig all lycka med fortsättningen. mvh .... Mats
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Jo precis ![]() ![]() ![]() I alla fall! snyggt arbete! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() Fast, det ÄR en L-tender... den är bara inte färdig-slöjdad än... (Fast, i ärlighetens namn, så har jag inte orkat ta reda på hur en C-tender ser ut... ![]() |
|
![]() |
![]() |